GAAH

Dessa två senaste dagarna har varit fulla med aktiviteter och roliga möten. I tisdags så han jag med en sväng på stan med A n g e l i c a mellan jobbet och dansen, träffade K r a n t z på väg ut från Åhléns, det var ett tag den kan man säga, tror inte att jag har träffat honom sen gustavsvik i början av sommaren :O riktigt trevligt. På dansen var det öppet hus, det var sjukt mycket folk och sjukt varmt! Kommer att sakna raggan och M i c h e l l e, du är bästa läraren ! :)  Vi skulle ha kunnat träffas på lovet men som alla vet så sticker jag till Thailand! YEY, fast ändå inte ska inte klaga men det är lite segt att missa allt som händer på lovet med nyår och massa annat man kunde ha hittat på med vännerna ..
När jag satt och väntade på bussen så träffade jag A n d r é som jag inte heller har träffat på länge ( en månad typ :P ) men det var trevlans iaf. Vi han snacka lite OTH också, så klart vad annars ? :P Andra möten under dan var L i s a , B e l l a  och B e l l a :)

Denna dag började också med ett möte, träffade nämligen S a r a M på bussen till skolan, det var kanske  inte så länge sen man träffade henne men det är allid lika trevligt :) Skoldagen avslutades med Idrott - handboll. nja kanske inget för mig, det gick så j*vla fort när dom spela så man han inte med :P På bussen hem så sprang jag även på F e l i x :)

skippade träningen i kväll för jag kände att kroppen orkade inte riktigt, men det gav mig tid att äntligen ringa till S t e f a n ! St e f a n och L i t s a är de som jag ska bo hos under mitt år i USA. Jag säger bara GAAH, det är inte långt kvar nu! I sommar så gäller det I d a och L o l l o xD

Nu ska jag iaf sova snart

Pöss<3


Kommentarer
idaa säger:

du,så himla rätt ord :P gaaaah . vetu hur spännande det är lr :p ja har INGEN ANING om vart ja kmr bo :P

2008-12-11 | 10:37:54
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback