Peace and Love!

Bloggen är nästan färdig nu har lite text kvar att ändra färg på men jag har ingen lust just nu.
I morgon så bär det av till Peace and Love i Borlänge! Det kommer bli sååå roligt :D

Sommarstugan

Igår så åkte jag och Mika ut till sommarstugan och åt lunch med Mamma, Pappa och Angelica.

Midsommar!

Midsommar firades på Sör-Älgens camping i Hällefors. Vi åkte till ett midsommarfirande på en gård där vi dansade runt en midsommarstång och fiskade diskdam :) Vi badade i sjön och lagade massa mat.

Första kvällen

Morgondopp på midsommarafton

Midsommarkransar

Midsommarfirande

Middag på kvällen :)

Strömpis

Har lite nya bilder från våra äventyr i Sverige :) I onsdags så var vi hemma nästan hela dagen, vi badade bubbelbad och tog det lugnt. På kvällen så åkte vi hem till Kajsa på förfest sedan så var det Villa Strömpis som gällde. Det blev en väldigt rolig kväll som måste göras om snart!!

Under konstruktion!

Bloggen är under kosntruktion men blev för trött nu så gör klart det i morgon, vill ha en lite mer sommrig layout :)

Dag # 1

Vaknade upp ganska tidigt i morrse, vi åt frukost, kollade på TV och gjorde oss iordning för att ta bussen upp på stan. Vi besökte min skola, kollade i affärer och shoppade lite, jag köpte nya solglasögon. Sedan tog vi bussen hem till farmor och farfar men dom var inte hemma, sen gick vi förbi Janne och Helene men dom var inte heller hemma så vi gick hem och åt lunch istället. Sedan kom min Olle förbi en stund innan vi skjussade hem honom för att senare åka och handla lite mat så vi kunde laga middag hemma hos Elina. Kvällen spenderades hemma hos Elina, jag färgade hennes hår och sedan åt vi middag. Vi planderade även midsommar och bokade en camping plats i Hällefors. Hoppas att det blir en lyckad midsommar! Nu ligger vi i varsin säng och ska snart kolla på ett avsnitt av Glee (:

I väntan på bussen

Mina solglasögon

Hon är här!

Resan startade kl 09,30, fick sällskap i bilen av Àsa och Tobbe som skulle till Grekland. Det blev en trevlig resa med toa besök och mat :) Stod och väntade på Mika till hon kom ut, helt underbart! Några tårar spilldes men annars så gick det bra, sa hejdå till Àsa och Tobbe och sedan satte vi oss i bilen och åkte hem. Stannade på Max och käkade svenska hamburgare. Nu sitter vi i varsin säng och i morgon blir det en sväng upp på stan :)

Sommarlov

Jag kan inte riktigt förstå att jag bara har 3 dagar kvar på jobbet, en ledig dag innan Mika kommer för att fixa och städa och sånt seden kommer hon! På måndag så bär det av till Stockholm arlanda för att hämta upp henne! Jag längtar så sjuukt mycket! Kollade på bilder från min sista tid i USA och såg att det var exakt ett år sedan idag som vi tog Graduation från High School!

Vi kommer att ha fyra underbara veckor tillsammans och vi kan göra exakt vad vi vill! Det kommer att bli då roligt, sedan är det bara 5 veckors arbete som gäller, skola i en vecka och sedan är det min tur att åka till USA!!

Graduation förra året!

Det som skulle ha varit min student

Skolavslutning

Lång ledigt?

Nu är det slut på den långa helgen, sista dagen i skolan var i onsdags, dagen efter balen då vi skrev historia prov, som gick jätte bra :) Sedan så var jag ledig i torsdags, på eftermiddagen så åkte jag, Filip och Olle till Ånnaboda sjön och grillade korv. Fredagen spenderades på jobbet och kvällen spenderades på Ivy bar. Lördagen innehöll jobb och Halv åtta hos Erika middag som sedan avslutades på Satins uteservering. Söndagen = jobb och sedan grillning med Elina, Filip och Olle hemma hos mig. Idag har jag jobbat och sedan legat ute och solat i trädgården. Ska snart hoppa in i duchen och se vad som ska göras ikväll. I morron har jag min sista lektion för denna termin och på torsdag är det skolavslutning :)

Grillning i ånnaboda

Kollade på risbersgskas bal innan vi satte oss på Ivy i fredags

Halv åtta hos oss röstning

Elina och Carro kom på delad förstaplats!

Studentbalen 2011

Gårdagen började med sushi på mitt och Elinas favorit ställe:

Sedan var det dags för att göra iordning håret hos Lena (vi gjorde naglarna hos Sara i måndags):

När vi var klara kom Olle och hämtade oss så åkte vi hem till mig och fixade det som var kvar:

Sedan körde pappa oss hem till Cicci för att träffas och ta kort och umgås lite:

Sedan åkte vi fin bil till Elite Hotell:

Sedan tog vi massa kort framför slottet:

Sedan så gick vi och åt middag på Elite Hotel, efter det gick vi till Ivy för att sedan avsluta kvällen på Stömpis: