Dag # 1

Vaknade upp ganska tidigt i morrse, vi åt frukost, kollade på TV och gjorde oss iordning för att ta bussen upp på stan. Vi besökte min skola, kollade i affärer och shoppade lite, jag köpte nya solglasögon. Sedan tog vi bussen hem till farmor och farfar men dom var inte hemma, sen gick vi förbi Janne och Helene men dom var inte heller hemma så vi gick hem och åt lunch istället. Sedan kom min Olle förbi en stund innan vi skjussade hem honom för att senare åka och handla lite mat så vi kunde laga middag hemma hos Elina. Kvällen spenderades hemma hos Elina, jag färgade hennes hår och sedan åt vi middag. Vi planderade även midsommar och bokade en camping plats i Hällefors. Hoppas att det blir en lyckad midsommar! Nu ligger vi i varsin säng och ska snart kolla på ett avsnitt av Glee (:


I väntan på bussen


Mina solglasögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback