Lång ledigt?

Nu är det slut på den långa helgen, sista dagen i skolan var i onsdags, dagen efter balen då vi skrev historia prov, som gick jätte bra :) Sedan så var jag ledig i torsdags, på eftermiddagen så åkte jag, Filip och Olle till Ånnaboda sjön och grillade korv. Fredagen spenderades på jobbet och kvällen spenderades på Ivy bar. Lördagen innehöll jobb och Halv åtta hos Erika middag som sedan avslutades på Satins uteservering. Söndagen = jobb och sedan grillning med Elina, Filip och Olle hemma hos mig. Idag har jag jobbat och sedan legat ute och solat i trädgården. Ska snart hoppa in i duchen och se vad som ska göras ikväll. I morron har jag min sista lektion för denna termin och på torsdag är det skolavslutning :)


Grillning i ånnaboda


Kollade på risbersgskas bal innan vi satte oss på Ivy i fredags


Halv åtta hos oss röstning


Elina och Carro kom på delad förstaplats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback