Måndag.

Lucköppningen i dag var frågesport om lärarna och vem vann? JAG xD Priset var att man fick välja vad som helst ur lärarnas hemliga choklad klubb :P Jag valde en Marabou Amigo choklad kaka. Bra sätt att börja dagen! Efter det så sackade jag, I d a och L o l l o med S a n n a om USA, hon var själv där när hon var ung och vi fick höra en massa berättelser och få endel råd :) Sen så vart det typ en halvtimmas Datakunksap där vi började på ett nytt kapitel, Excel. Efter det så satt vi alla och väntade på att Fe:n skulle börja men efter en kvart kommer han ner och ba: Men vi har ju inga lektioner den här veckan. Sa jag inte det? Nej det sa du inte! Aja sköönt de, jag och I d a åkte hem till henne, käkade toast, kollade Vänner och sov. Sen var det bara att åka tillbaka till skolan för två timmars Svenska. Vi fick i uppgift att på en vecka spela in ett radio - eller ett TV-program med Jul tema :) kuligt värre, Min grupp ( Th e r  e s e , I d a, D h a n y a, S i t t o och Jag.) bestämde oss för att göra ett slags lucia tåg och spela in :P

Sen var det vara bussen hem som gällde, somnade framför TV:en när jag kom hem. pluggade lite sen var det möte på oscaria om grupper och tillsist blev det träning :)


Kommentarer
idaa säger:

luciatåget går inte riktigt ihop med radio/tvprogram xD ja tkr vi ändrar ;)

2008-12-11 | 10:39:21
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback