O´helga natt

Andra Advent - myys.
I julstrumpan låg det ett genomskinligt nagelack från Viva La Diva, det behövdes.
Sen så kom jag på att pappa inte hade fått sin julklapp från förra året (en städning av verkastaden) så förmiddagen spenderades till att plocka och slänga en massa saker i källaren men det är redan snart klart och jag har bara jobbat i typ 1½ timma :) På eftermiddagen så cyklade jag hem till farmor för att låna hennes symaskin. Jag fick nämligen 100 kr per byxa jag la upp till pappa! Det var dock inte det lättaste att sy när man hade både farmor och farfar som granskade varenda stygn man sydde inte bara de, de skulle ha komentarer på allt jag gjorde också...men men så är dom.

L i s a ringde och fågade om jag skulle med till O´helga natt, klart man vill det ! Vem vill inte stå ute i regnet i flera timmar och frysa. Det var iaf min första reaktion men när vi väl var där så var det ju göööör mysigt xD Ni två tjejor är underbara !
Efteråt blev vi bjudna på fika av L i s a s mamma C a r i n a. När vi väntade på bussen så gick vi in på bio:n ett tag och kom på att det skulle vara riktigt mysigt att gå på bio på söndag kvällar, som en slags avslutning på helgen. Nästa helg eller?? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback