Onsdag.

sovmorgon - spanska redovisning - lunch (sista på Karro!) - naturkunskap - idrott med A-klassen , dom vann..

Körde typ turnering mot A-klassen i dag på Idrotten, jag var sjuk och satt bredvid så vi vann inte ... xD nej men jag spelade en 4 min. match i basket men när den var slut stod jag bara och skakade och frös.. så det var ingen bra idé. Efter skolan så var det bussen till farmor för att fiixa pappas byxor men dom var inte hemma så det var bara att vandra hem. På hemvägen stannade jag förbi på Frontline för att fråga om praktik plats, men nej det gick inte. Så nu har jag typ panik!! nej men det fixar sig :) :S

Sen blev det G-viken som avlutning med Oscariaflickorna. Roligaste på länge !!
ni är bäst, kommer att sakna er!
pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback