the forbidden fruit tastes the sweetest.

Fredag!

08.30 = lucköppning :) I dag var det S a n n a som hade anordnat julgransklädnad, mkt myysigt och går man business så gör man xD Efter skolan följde jag med I d a hem till henne, vi drack oboj, käkade lussebullar, kollade på Gossip Girl och Vänner, trevlans. Sen åkte jag med henne upp på stan, hon skulle fika med en kompis och jag skulle gå och titta lite på julklappar. Hittade faktskt några så nu är det inte så mycket kvar (: Sprand ihop med mamma på stan också, vi gick och fikade på Träffpunkt och hon handlade adventspresenter till mig och A n g e l i c a xD


På kvällen så gick jag och E l i n a på bio, Twilight. Den är nu en av mina favorit filmer, den måste ses igen snart! Den hade allt, kärlek, spänning, vänskap och massa mer. Ett måste att se!
Alla tjejer inne i salongen ville ha sin egen vampyr kan jag lova!

Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback