Julavslutning + nyår :)

Hejsan
Sitter hos A n n a och kurerar E l l e n :) Gårdagen var grymt kul!
Började med julavslutning på O´learys, vilket inte var de lättaste att ta sig till ... skulle ta 08.30 bussen men när kl. blev 08.40 hade den fortfarande inte kommit. Jag började gå till nästa busshållsplats men nästa skulle gå 08.56 och då skulle jag komma försent så jag vandrade hem igen för att fråga pappa om skjuss. När jag hade gått börbi den första busshållsplatsen och nästan var hemma så kommer ju bussen! en kvart försent! Men den missade jag ju... men pappa körde mig iaf så jag han ändå:). 
 Avslutningen var för rolig! Vi började med att käka frukost buffé sen så kollade vi på några av de bästa svenska julfilmerna som vi hade gjort:) det var även en sångare där som sjöng en massa och hade musiktävling med oss.
Sen var det dags att få vår julklapp (en thoren mugg) och säga hejdå till alla :(
Efteråt gick Jag, E l l e n, A n n a, D a n i el , T v i l l i n g a r n a, J u l i a och D a l l e hem till A n n a för att bara och kolla på Gossip Girl , mkt myys'
Sen var det bika hem lite snabbt, säga hej till familjen och sen bika tillbaka för att fixa sig lite innan det kom lite folk till A n n a :) Jag firade nämligen mininyår för jag inte ska vara hemma på nyår!
Mycket trevlig kväll men många trevliga människor, mycket prat och mycket myys'.

Nu är det dagen efter och jag har A n d r é att tacka att jag inte mår som E l l e n.. xD
ikväll blir det school´s out :)
pöss på alla <3

bilder kmr sen :)


Kommentarer
Ellen säger:

riktigt bra dag. men asså den huvudvärken jag hade va inte att leka med !

2008-12-23 | 00:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback