Torsdag.

naturkunksap-matte (PROV!) - SLUT!

Kortaste dagen i dag. Sista lektionen för terminen firades med Matte PROV! yeyy...... tror faktiskt att det gick bra :)
Jaja efter skolan så träffade jag E l i n a och E r i k a på stan, vi kollade lite julklappar till andra och oss själva xD myys'
Skulle till tandläkarn kl. 13.00 så jag och E l i n a satte oss på subway för att käka lunch. Sen var det bussen till tandläkarn.. inte kul, Träffade J o h a n n e s R e x på vägen in, han skulle laga sin tandställning:) Iaf kom ut från tandläkarn så här....



inte snyggaste bilderna men det är inte så många som läser min blogg ändå xD

Efter tandläkarn blev det Gott på foten. Skulle kolla varför jag plötsligt hade ont i vänster foten. Det var det snabbaste jag någonsin kollat upp något men kände att jag verkligen inte ville ha en skada till så. Han som jobbade där sa inte så mycket men han slipade lite på mina ilägg och om det inte skulle bli bättre så skulle jag komma tillbaka och göra ett par nya.
Sen så vandrade jag över till mammas jobb ett tag, fikade med henne sen så tog jag bussen hem. Var hemma i typ en timma sen drog jag för att möta E r i c på Almbyskolan. Vi kollade på julslutningskonserten och träffade massa lärare :) mkt myys'
Nu är jag iaf hemma och i morrn är det julsavslutning!! yeyy.
puss<3

Kommentarer
Anonym säger:

vf lägger du inte upp bilden på bdb? xD

2008-12-18 | 23:14:11
Anonym säger:

oj de va frå ida;)

2008-12-18 | 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback