kul jul.

Oj, lite länge sen man orkade blogga men nu kommer iaf en sammanfattning av första halvan av veckan :)

I måndags så var det skola som vanligt, vi hade datakunskap, Fe och svenska. Vad jag gjorde efter skolan har jag totalt glömt bort :S någon som vet? På kvällen var det träning med oscariaflickorna, Det blev faktiskt en handvolt halv för mig ! yey det har jag inte kört på typ ett och ett halft år ! xD

Tisdagen har jag däremot bättre minne av :P Skola med datakunskaps prov som var lite halft underhållande

en fråga : vad har du fått om du har en trojan i din dator? 
    a´: virus    b. besök av en grek    c: skadligt program
                               hahahahahxD

Slutade innan lunch, tog bussen hem till J a n n e och H e l e n e för att vara barnvakt åt  A m a n d u s. Jobbade i 2 timmar och tjänade 100 kr (: Sen var det bara att vandra hem i regnet, snygga till sig lite, packa danskläderna och ta bussen upp på stan för att träffa Li s a  och E l i n a. Vi letade julklappar men vi hittade inte särskilt mkt. Jag köpte en julklapp till E r i k a som senare på kvällen gavs bort till A n n a som avslutnings present..
Vi satte oss för att ta en fika och snacka lite, men det blev mest bara fika för jag var tvungen att snabba mig till dansen och de andra två skulle på möte om soarén.
Raggan var för kul, men det jobbigaste passet ever! Bara för att vi skulle ha öppethus med showen sen så körde hon slut med oss.. men kul var det xD Öppet hus gick faktiskt ganska bra! även fast jag var helt död sen raggan.

Idag Onsdag.

Sovmorgon! sköönt, hade massa tid på mig i morrse men så klart missade man bussen.. fick vänta på 17 som kom 10 min senare. Jag trodde att jag skulle komma försent men det var många från skolan som tog den bussen så det var lungt (: Han i alla fall fram precis till när vi började. Dagen avslutades med basket på idrotten, kul var det + att jag och b e c c a ägda alla ! xD
Skynda sig till bussen var det som gällde när vi slutade, gick av vid J a n n e och H e l e n e för att vara barnvakt i två timmar till, myysigt värre är det + att det är bra betalt :P vandra hem för att senare åka på träning, som var den mest kaotiska och seega träningen på länge..

pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback