Första Advent.

Söndagen den 30 november 2008 - Första Advent.

Vaknade av väckarklockan runt 08.00. Gick upp för att göra mig iordning innan vi skulle åka till Hallstahammar och julpyssla. I julstrumpan på dörren låg det 100 kr som adventspresent!
M a m m a , J a g  och A n g e  l i c a åkte till mormor för att som alla år tidigare julpyssla med släkten (: Det blir inte så mycket gjort kanske som det brukade bli när man var liten men kul och mysigt värre är det. Jag fick i alla fall till en jultomte som jag målade, fast i slutet såg han mer ut som en transvestit men varför inte liksom? Efter att hela släkten gravade åt min tomte... så började jag bli gansk fäst vid den! Jag tyckte att den var charmig xD Men lagom till min ändrade åsikt så smällde det till och tomten låg på golvet, fot lös..... Då blev jag arg! Vilket resulterade i att jag skrev BAJS på ett papper....
Jaja vad ska man göra? Jag hittade en gamal kruka, proppade den full med oasis, tryckte ner den trasiga tomten och gjorde en lite skog runt omkring xD


Dagen bestod mest av fika och runt 17.00 var alla riktigt trötta och det var dags att åka hem.
Nu har jag spenderat kvällen framför TV:en och kollat på bl.a. Hål i väggen som måste vara det bästa programet på länge xD .
Nu ska jag snart gå ner och kolla på Wallander. 

P.S ursäkta layouten men började göra om och har tappat lusten ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback