Fredag.

Äntligen fredag, eller ah nu är det lördag men ändå :)
skolan bestod av spanska - lunch, (där alla på skolan åt tsm för att Karro var lediga så vi var ensama. Det resulterade i att hela skolan stod upp och sjöng för P-J som fyllde år ! Grattis på han xD Stackarn han som hatade att någon sjöng för han :P )  sen var det svenska som gällde, börjar faktiskt bli klar med vårat enormt långa arbete :) Vi slutade kl. 12.50 och jag skulle träffa mamma på stan kl., 15.30. Så först hade jag tänkt att spendera tiden genom att sitta med på Italienska lektionen som började kl. 13.00. Men jag följde med E l l e n hem ist :) Vi käkade massa kakor och kollade på you tube filmer :) mkt myys. Du är en under bar vän E l l e n! Tog bussen upp på stan och träffade mamma. Vi köpte lite julpyssel, lite kläder till mig och anskiktskrämer till mig.

Åkte hem och var hemma i ca. en halvtimme sen cyklade jag, E l i n a och L i s a till Gustavsvik :) Ni är föör underbara <3
Träffade R e b e c c a där och S a r a  M e h d i n som man inte sätt på evigheter! mkt trevlans. Även fast jag fick största skrapsåret på axeln... Vi åkte inte hem för ens kl. 21.00. 
När jag kom hem käkade jag hembakad pizza, sen så blev det film kväll med E l i n a hos hennes bror, för kul :) Vi åkte hem runt kl. 01.00 efter att jag hade sovit till halva filmen :P  



Kommentarer
Elina säger:

jag tror att jag har en spricka i handleden xD

det är fan blått från mitten upp till tummen och det är svullet xD

hahahahhaha

2008-11-30 | 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback