Fredag.

Gick upp kl 7 i dag, sköönt :)
Åkte buss till skolan med Hannah och Lisa, alltid lika myysigt'
Nu sitter jag här på spanskan och har faktiskt pluggat sönder ända tills nu !
Snart ska jag och Ida på vårat traditions fika på Hälls, mkt myys'

Efter skolan ska jag fixa det sista på rummet och sen hjälpa till att göra iordning huset, vi har renoverat hela undervåningen typ och det är nästan klart i dag !! yey (: Sen kommer moster och Acke och tillsist kanske det blir amerikansk forboll med bruudsen :P

btw. mitt horoskop passade exakt i dag :)

det stod att jag skulle göra klart en renoverning och att jag skulle få besök av släktningar :P coolt hah xD

pöss<3

Kommentarer
ida säger:

hahah xD va läskigt me horoskåpet

2008-11-07 | 10:19:54
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback