Julkännsla.

Måndag igen, datakunskap, företagskonomi, lunch, företagskonomi och svenska. Seeg dag fast en ganska mysig ändå. Ljusen var tända i laungen så det luktade kanel och äpplen i hela skolan :) sen var det julmusik som gällde i hörlurarna, medans man antingen drack Pressbyrån kaffe eller delade på en kexchoklad (:

Dagens låt har då varit All I want for christmas is you, föör bra och den ger än alldeles lagom julkännsla :P

Försov mig i morrse, vaknade kvart över 7 av att mamma kom in och väkte mig, jag han ducsha, äta, blåsa håret och hinna med bussen som gick 07.50! Hann dock inte sminka mig så det fick jag göra i skolan. Det bästa med hela dan var nog att vi fick reda på att vi ska få käka på SCB efter Jul ! YEY, inge mer KARRO xD

puss<3


Kommentarer
ida säger:

ååh asså julstämning på hög nivå :D

och jaaaaaa, efter jul! :DDD längtar

2008-11-17 | 20:28:57
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback