Lördag.

Vaknade ensam i min stora säng ganska tidigt för att vara en lördag morgon. Skrapsåret från i går gjorde fortfarande ont och man var allmänt trött i kroppen. Gick upp runt 10.00 för att hinna med att städa rummet och hjälpa mamma med att fixa inför fikat med släkten senare på kvällen. kl. 15.00 var det dags för Karl-Johans jul konsert. Cyklade upp lite tidigare för att träffa À s a som jobbade på creperiét och lämna pengar från Lillaget till henne. Sen var det konsert som gällde. Mycket bra! Dom är för duktiga :) Vi var 11 st. från familjen och kollade på A n g e l i c a, Grymt mkt! Träffade även L i s a där :)

Efter konserten cyklade vi hem för att fika med hela sällskapet. trevlans' efter ett tag så slutade det med att jag satt på mitt rum och spelade Sanning och Konka med E l l e n på msn :P Sen var det middag med farmor, farfar och födelsedags gubben L a s s e :) Kvällen avslutades med en liten del av Mamma Mia och ett avsnitt av Brottskod: Försvunnen. Nu sitter jag här och vill sova men orkar inte ta mig till sängen :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback