Lördag.

Vaknade vid nio ^^ käkade frukost med la familia + moster Carina och Acke :) mkt myys'
sen var det träning på oscaria, gick vell så där men fick till några halvbra saltosar haha xD

Efter träningen var det hem, käka, skruva ihop en stol :P sen sticka till Lisa för att gå till hemköp och köpa dricka (:
När vi kom hem till Elina ( en timma sent) så var det tacopaj som gällde (: vir 7 så kom Erika vij hade tänkt att köra twister men så blev det inte, ist så drog vi till typ rosta fast där var det döö segt så jag,Erika och Elina startade ett eget disco  haha xD kul vare iaf (: runt 11 drog vi därifrån och träffade Ida, Emmy och Rorre ett tag <3 sen så skulle vi ta bussen hem från Järntorget men dom där jävla aparaterna som visar när bussen kommer sa att 17 skulle komma om 10 min men när det var nere på en min. så försvann den och 17 kom aldrig och jag som redan hade köpt två sms biljetter.... hade råkat ta bort dom vi åkte upp på.. Så det var bara att gå hem för 12:an skulle inte komma förens om en halvtimme.. men det var en upplevelse det med :P När vi kom hem så deckade jag på en gång så jag vet inte riktigt vad dom andra två gjorde men men (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback