Måndag.

Vaknde av väckarklockan vid 06.30 klev upp en kvart senare, gryymt trött eftersom man var tvungen att kolla klart på Wallander sent i går kväll.... Sen blev det skola som vanligt.
Datakunskap - Företagsekonomi - Lunch - Företagekonomi - Svenska.
Efter skolan så drog jag, Lollo och Ida till Rosali´s för att käka,Vi kom dit oskadda som tur var, vi var nära att bli målet för ett snöbollskrig ;S  mkt myys mer en massa prat blev det iaf. På vägen till baka till skolan efter Rosali´s halkade jag på trottoaren! var sååå nära att rammla rätt på mage, men jag fick i knät så jag var lika snabbt upp igen :P Sen var det bara att byta om till Thoren kläder och ta emot öppethus besökare. Jag, Ida och Steffy körde våran Power Point presentation om koldioxid utsläpp, vilket inte gick så bra p.g.a att bara några minuter innan vi skulle köra så råkade jag ha sönder min tandställning xD Jag sprag runt med en hängande stål pinne i käften letandes efter en sax. Hittade dock ingen så jag var tvungen att göra redovisningen endå :P Som tur var kom Jonas ner med sax till mig sen och jag kunde klippa bort pinnen :P Ja iaf. sen gick vi mest runt och bråkade med varanda, drog roliga skämt framör lärarna... och snacka en massa om hur bra det är på Thoren :P När kl. blev runt halv 8 började det sluta komma folk. Då satte sig, Jag, Annie och en lärare Martin ner och snacka lite för att fördröja tiden innan bussen skulle gå. Dock när jag väl gick upp för att klä på mig och ta bussen hem hittade jag lite skönt folk i ett klassrum, så där blev jag sittandes tills P-J (efter att ha kört hela havet stormar med en annan lärare) skulle larma och gå hem.
Då hade jag redan missat min buss jag tänkte ta. Stod utanför skolan ett tag med Daniel. Ellen och Gibbe, trevlaans. Sen så gick jag och Daniel ner till Resecentrum för att vänta på våra bussar. Han behövde dock inte vänta utan han fick springa ist. Jag därimot fick stå själv och fryysa i 10min.. livet är hårt:P

Mycket trevlig dag, men nu är jag gryymt trött.
Pöss och godnatt<3


Kommentarer
idaa säger:

that´s life :p det är håååårt . och våran redovisning, shiiiiet va bra de gick ;D

2008-11-25 | 10:48:03
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback