Måndag.

Första lektionen var datakunskap, vi redovisade våra presntetioner om oss själva. Vem vann? JAG ! haha xD så jag fick visa upp min för hela klassen^^ Sen var det Företagsekonomi som gällde fram till lunch, hur förvirrad får man vara? Våran lärare är såå jäävla seeg som man typ dampar sönder efter några minuter.. Efter lunch var det Företagskekonomi! xD kul ! :P Gick ganska fort faktiskt och man fick ganska mycket gjort. Efter Fe:n var det Svenska i 2 timmar, vi skulle skriva CV det gick vell så där, fick ner några rader men det mesta av tiden gick åt till att sitta och kolla på vad alla andra gjorde eller vara allmänt dryg :P eller vad säger du Ida?

Efter skolan gick jag och Ida till pressbyrån, hon köpte choklad och jag smakde. Sen var det bussen hem som gällde träffade Pedram på bussen, vi satt och snacka en massa och bestämde att vi skulle hälsa på Almby tillsamans på onsdag morgon (: trevlaans'

Efter skolan var det te och datorn som fördrev tiden fram till träningen. Träningen gick ju sådär men ganska bra om man jämför med de andra träningarna förra veckan. Nu sitter jag i alla fall här och ska soova. I morrn är det promenad med mamma (:

Puss<3

Kommentarer
ida säger:

man kommer långt på att vara dryg ;)

2008-11-14 | 10:09:13
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback