Onsdag.

Sovmorgon, vilket innebar att klockan inte ringde förens 8 !! Hade först Spanska, där man lite halvhjärtat skrev på sin recension. Den blev faktiskt bra :) P-J rättade den och hittade typ bara 5 fel :P Sen var det lunch på Karro som vanlig., Det var vegetarisk lasange eller vegetariskt gryta vilket fick de flesta killarna att rynka på näsan och ta mackor. Vegetariskt = farligt? Efter lunchen trodde vi att vi skulle ha Svenska på Naturkunskapen för vi hade bytt på lektionerna en gång tidigare, men icke sa nice vi hade Natuskunskap vilket var ganska soft ändå. Det blev mest att sitta och sega vid datorn medans lärarn snackade i små grupper om vårat oförberädda prov vi hade haft. Vem fick MVG? JAG :P haha stolt xD

När vi skulle gå tillbaka till klassrummet efter att ha fått reda på provet (jag och eric + 2 till) så går jag och Eric i glädjeyrans namn i en vänlskaplig "kram-gång" på vägen tillbaka möter vi P-J som fäller komentaren, "vad mysig det där såg ut." Eric reser sin högra hand för att High-five'va P-J, P-J höjer handen för att besvara, men av någon anledning tar P-J ner sin hand och Eric, som redan hade laddat för att slå till på handen får in största smällen rätt på P-Js kala huvud xD haha..

kl. 13.00 var det föreläsning av Jan från Nordea, det var okey(: Sen blev det bussen hem där man träffade lisa, när jag kom hem kollade jag på vänner och nu sitter jag i köket med en kopp Te :)
snart blir det träning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback