snö, vinter och tomtar.

tisdagen den 25/11-2008 och det är full vinter ute:) måste säga att det är riktigt mysigt!
Började dagen med m a t t e sen var det d a t a k u s k a p där vi körde våra presentationer, Min gruppen hade Datorns historia...
Dagen avslutades med s v e n s k a, där vi forstatte jobba på vårat enormt långa projekt arbete om epoker. Det kommer aldrig bli klart! Ringde till tandläkaren och fick en tid i morgon 7.30 :S tänkte inte på att vi har sovmorgon.. jaja vad ska man göra?
På väg till bussen gick jag in på pressbyrån och köpte J u l e s k u m, för gott är det! När jag kom hem så laddade jag ner det nya One Tree Hill, jag säger bara, OMG! seröst det här avsnittet vände på hela serien

Lite senare gick jag ut med T o r s t e n i snön. När jag kom tillbaka bestämde jag mig för att göra en snölykta :) som tydligen har slocknat nu.. men iaf så här fin blev den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback