Söndag.

Vaknade hos Elina av att pappa ringde och frågade vad jag gjorde.. efter ett tag så får Elina reda på att hon skulle till sin farmor och farfar, då blev det bråttom. Elina började fixa medans jag funderade på vad jag skulle äta föör jag va döö hungrig! Gick till frysen och hittade piggelin som var kvar från gårdagen käkade två st! föör gott (: Sen blev det cykel hem, på hem vägen stannade jag och köpte en blomma till min pappa på farsdag (: är jag snäll eller? xD

Till lunch blev det spagetti och köttfärsås och sen träning med Lillaget <3 dom har blivit gryymt bra. Hade med mig en massa overaller till barnen.. seegt, har ju tappat bort lappen med beställningarna så man kom ju inte ihåg vilka som skulle ha vad. Och det kom ju inte föräldrarna ihåg heller ;O + att beställningen av linnerna har blivit fel, Hur svårt kan det vara att läsa en enkel tabell i exel??? DAMP! aja det löser sig snart... Efter skulle vi snacka med Lena om soarén men alla vi var så dööda att vi inte kom nån stanns så vi sket i de och skulle höras på mail i stället :P

Aja när man väl kom hem efter träningen blev det dusch, te, mackor och hål i väggen xD

pöss<3

Kommentarer
ida säger:

LOL

ROFL MAO

LOL

ROFL MAO

LOL

ROFL MAO

PUSS

2008-11-10 | 13:49:10
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback