Tisdag.

Regn, så kan man sammanfatta denna enormt seega tisdag. Skolan var bra som vanligt, tog hand om tjej som kanske skulle börja hos oss i tvåan (: Fick även reda på mentorgrupperna! Vem har Jonas? JAG!! xD yeey. Ah iaf vi slutade efter lunch och jag skulle gå till bussen. Fast promendaden blev en aning längre, jag missade nämligen bussarna och med en djup suck bestämde jag mig för att till farmor ist. Så jag började vandra i spöregnet. Efter bara några minuter insåg jag att det var hål i mina skor.. Konstigt nog kände jag mig inte arg, inte besviken, inte ledsen utan nästintill glad :) Jag log och tänkte på hur mysigt det skulle vara att komma hem till farmor och få byta om till någon ful myssisdress hon aldrig använ´t(: Så blev det också, jag kom fram fick låna en blå plych (?) overall  som var allt annat en fin. Fick en massa mackor och en kopp kaffe. Somnade i soffan till Barnkanalen. När jag vaknade någon timma senare var det soppa (:
Vandrade hem i mina nu torra skor :)
När jag kom hem blev det ännu mer TV, början på det nya OTH avsnittet ;O OMFG! Sen var det träning, vi hade extra tumbling träning inför RC på i3, det gick faktiskt bra! Inte för att jag kommer att få vara med att tävla men ändå :)
När jag kom hem blev det en Alex´s speciallare, Fil-mandariner, nötter, russin och flingor. Föör gott!
Kollade klart på OTH avsnittet, Asså seriöst jag dööööööööööör, hatar slut!


Kommentarer
Eric säger:

Jadu, grattis till att du fick Jonas som mentor. Du har tur min kära väninna!



Bittert för mig, höhö.

2008-11-19 | 10:31:20
Bloggadress: http://fiedeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback