Tisdag.

Vaknade kl. 06.30 för att gå på promenad med mamma :) taggat. Sen var det skola som vanligt. På bussen träffade jag nella vilket alltid är lika myys'. Skolan började med matte där vi fick reda på våra prov, gick faktiskt ganska bra. sen blev det datakunskap där vi utsåg vinnaren av de som had vunnit i sina grupper :) GRATTIS Eric :) Sista lektionen blev Svenska där vi fick skriva på våra CV:n och personliga brev det gick ganska bra det med faktiskt :P

Slutade innan lunch. Tog bussen hem och käkade lunch hemma framför TV:en, sköönt. Sen blev det seega lite vid datorn, skrev på Cv:en ett tag. Tack vare André så fick jag OTH avsnittet i dag! Asså det blir bara bättre och bättre! Myysde framför OTH med kaffe, mandrin och ljus. Snackade lite med Bianca, pöss på dej<3.

Fick nyss värsta jul kännslan så jag gick ner till köket, åt en massa pepparkakor och mandariner medans jag lyssnade och sjöng falskt till julsånger, Hur myysig får man va ?`Haha xD Nu sitter jag här vid mitt nya skrivbord, lyssnar på julmusik och ska snart iväg och dans ! kewl xD (ida) God Jul <3


Kommentarer
Elina säger:

Jag älskar dig Alexandra Viola Snusket Öhrn !! <3

2008-11-11 | 22:30:05
ida säger:

hhaha det var ju KEWL

2008-11-14 | 10:07:52
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback