Torsdag.

                                    



05.30 kom mamma in och väkte mig, det var dags för promenad :), sen blev det skolan, vi hade Svenska där det bland annat sa´s:

H: Men tjejer, bli lite vilda, Dansa på borden!
Jag: Nja. Det gör jag bara på helgerna.

Sen var det matte - procent, jag börjar faktiskt fatta det nu :P Lunch potatisbullar, bara goda om man dränker dom med sylt. Direkt efter vi hade käkat gick vi till klassrummet fast vi kom på att vi inte började för ens på en halvtimme så jag han kolla ett The Hills program, för bra är det :) Sen var det Fe som gällde inte så seegt som det brukar vara fakitskt, slutade runt kl 13.00. Efter skolan hjälpe jag elevrådet med att inreda lite på skolan med saker dom hade köpt på IKEA.
Jag och Johanna skulle sätta upp lite lampor i tysta rummet, där satt det några killar som tydligen hade problem med jämställdhet. Hur dum får man vara? Seriöst blev riktigt irriterad och jag med mitt temprament var nära att slå till nån, i stället sa jag att jag älskade en utav dom och gick därifrån.....

Nu sitter jag i alla fall och tittar på Vänner, snart måste jag fixa lite innan barnträningen.
sen blir det träning.

Pöss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback