Torsdag.

I morse trodde jag inte att det här skulle bli en bra dag, jag orkade först inte gå upp sen när jag skulle gå till bussen hittade jag inte mina nyklar. När jag hade kommit halvägs till busshållsplatsen så ser jag bussen komma! Jag började kubba som bara den och när jag nästan var framme så tappade jag plånboken! så jag var tvungen att vända tillbaka typ 2 meter för att hämta den. I korsningen möter jag pappa som bara skriker skynda dig då! Som om det inte var det jag gjorde? :P Men snälla Lisa hade uppehållt bussen så den stod och väntade på mig:)
När jag kom till skolan märkte jag av den onormalt glada stämningen, kändes lite skumt men alla var verkligen glada! Eller ja nästan alla men iaf. Mycket trevlig skoldag med många skratt och mycket prat :)
Efter skolan åkte jag hem, la mig framför TV:en och somnade :P

Kl. 17.00 Var det barn träning, Vi lärde våra barn en dans som dom ska ha på uppvisingen, mkt duktiga är dom! Sen bar det av till rosta för fristående träning men vi hade inga tränare så det var bara en tapper skara på ca. 7 personer som kom. Men vi hade kul ändå! Först övade vi faktiskt på dubbelpiruetter och hjulning flickis som vi hade blivit tillsagda att göra men den lekte vi mest, vi byggde högsta gungan av en tjockmadrass som vi hängde upp i repen :) Sen körde vi lite trampett. VI har ju faktiskt licens för upp till en halvskruv, fast jag som inte har någon trampett licens körde hel :P hehe..
Sen skulle jag passa Lisa på en 540 men det resulterade i en fet smäll rätt i ansiktet av hennes hand...

När vi skulle sluta så kom det fotbolls killar som vanligt fast den här gången var inte som det brukar. Efter som vi hade någon tränare och Tina hade så snällt låst upp personal rummet så vi kunde ställa in musiken. Det ända problemet var att hon hade låst upp från killarnas omklädnings rum. Först tänkte vi nästan gå in i omkl. rummet även fast ett helt lag stod och bytte om. Sen bad vi några andra killar ställa in den men dom tyckte att vi kunde göra det själva, men det kändes inte helt rätt så vi skickade in spelaren med någon av spelarna men sen kom vi på att vi var ju tvunga att låsa och så, så det slutade med att vi fick lov att gå in där endå. Dock var det bara en kvar därinne :P

När jag kom hem så satt hela familjen och kollade på Mamma Mia, den är faktiskt väldigt bra!
Jaja nu ska jag sova. Hörs i morrn
Pöss<3


Kommentarer
elina säger:

oooh, skicka bilderna till mig !!

och du, barnen va ju sämst på dansen xD HAHA

2008-11-28 | 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback