Torsdag.

Började dagen med en promenad med mamma kl.05,30, tagga thailand 08!
sen blev det skola som vanligt, matteprov - jag tror att det gick ganska bra faktiskt (:
hände inte så mkt speciellt annars.

Efter skolan så stack jag hem och städade lite på rummet, kl 17.00 var det barnträning på i3.
Hade ingen friståendeträning efteråt så pappa kom och hämtade mig så åkte vi till Ikea och köpte ett nytt skrivbord till mig och ett nytt matbord med stolar :) När vi kom hem så hjälpte pappa mig med att sätta upp lite speglar och sånt på rummet, jag skruvade ihop mitt skrivbord, btw jag äger på att skruva IKEA möbler :P
Bilder kommer snart på rummet när det är helt klart :)

i morrn är det fredag :)
pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback