Onsdag

Ännu en dag snart till ända och det känns som om jag aldrig får någonting gjort. Inga viktiga saker iaf.
Tandläkar tid i dag kl.07.30 så det var bara att kliva upp kl. 6!! Besöket tog 5 min. och det ända jag fick reda på att istället för att få räls efter jul och efter Thailand så kommer år 2008:s jul och semester tillbringas med Räls! hur kul är det? Jag ska få den kl. 13.00 den 18 december, och vet ni vad? Det är dagen innan julavslutningen, bra tajmat, verkligen... Jaja ju fortare jag får den ju fortare blir jag av med den! Allt klär en skönhet, eller vad sägs?

Ja så jag var klar hos tandläkarn kl. 07.35. och skolan öppnade inte för ens vid 8 så den blev en sväng till Pressbyrån där jag inhandlade en stooor latte och en lussekatt :) Träffade även K a j s a  S v e n n i n g och J o h a n n e s R e x mkt trevlig att träffa den lilla mannen, det var länge sen ! Gick iaf till skolan kl. 08.00, packade upp datorn, gosade ner mig med kuddar i en soffa och kollade på det senaste OTH avnittet :P vid halv 9 kom det lite folk som skulle ha spåk ett men annars var det tomt fram till runt halv 10. Vid det laget hade jag hunnit göra läxan och somnat  i soffan. Blev väckt av
D a n i e l vilket var bra för det satt en massa människor i laungen och där låg jag och sov xD Iaf, la min kudde i hans knä och somnade nästan om :) När kl. belev 10.05 (jag hade då legat där i två timmar,,,) var det Spanska. Vi kom in i en ny dimension av spanskan påpekade våran lärare xD och efter genomgången av den nya verbformen så hade vi den här fina bilden på tavlan xD 
                                                                                  Det är en potatisgratäng för er som undrar xD






Efter Spanskan var det lunch och sen hade vi Naturkunskap. Vi började på ett stort projektarbete. Inte så kul att skriva om. Iaf efter skolan träffade jag Farmor på stan vi gick runt lite och kollade, vi köpte även ett par vinter skor till mig :) Träffade en massa trevligfolk på stan, det var även en massa snygga killar på stan idag ett + kan man ju säga :)
Nu sitter jag iaf här, har nyss käkat Paco´s och snart ska jag i väg på träning!

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback