Jaha, hur blev det så här?

Ja, min roliga dag har fortsatt, träningen gick ju bra :) haha. Nä men ÖGF:arna var där vilket var mkt trevligt, det blev endel kära återseénden (:

Och, ja nu när svullnaden har börjat gå ner en aning på knäna, så var jag ju tvungen att rammla omkull (åt ett dåligt skämt av elina) mitt framför ingången till omkäldningsrummet. Iaf jag skulle ju resa på mig, men handikappad som man är så tänkte jag ta hjälp av en blå spak som satt på väggen ;O men nehe fast satt den inte ! så jag drog loss den i ivern att komma upp så den där jävla järn-spaken rammlade och slog mitt ovanför knät! det gjorde inte bara lite ont. Det gjorde jääääävligt ont så nu har man ett svullet knä (igen)

Jaja men vad är livet utan lite variation? 
 
så nu när jag kom hem så har jag praktiskt taget ont i hela kroppen!!, handlede, ryggen, jumskarna, knäna och fötterna. Min mammas komentar var ; du kanske ska ta de lite lungt?
Jag svarade, Nej, varför det? Jag är lycklig när jag får köra, det spelar ingen roll hur ont det gör. Ingen gymnastik (hur dålig den än är) ingen Alex!

Pöss och godnatt <3
i morrn blir det morgonfix hos lisa, myys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback