låååång tid och myyys'

Det här var ett tag sen kan man ju säga :) men jag har haft så mkt att göra att jag inte orkat att blogga ..

men nu tänkte jag iaf skriva en liten text . I går så hade jag myys' kväll med Astrid, Klara, Elina och Lisa i Klaras lägenhet. Det var riktigt myys. Vi färgade håret, käkade kina-mat, sov till filmer och mkt meer :) Vi var tvugna att gå upp tidigt i morrse för Klara skulle bort så det var bara att åka hem vid typ 10 på morgonen... När jag kom hem så käkade jag kina mat till frullle :P sen så var det dags för träning. Jag tkr att jag är jätte duktig! haha xD

Ja men sen så var det hem och fixa och sen cykla till Janne och Helene, Helene fyllde 41 så det vara kalas-time :P
Det var iaf mkt trevligt, fick träffa Erika för första gången på jättttte länge vilket var myys det med :)

Ja nu är jag iaf hemma och ska sova hela dan i morrn :)

pöss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback