Rolig dag :)

Hejsan :) Jaha vad ha man gjort i dag då ?

Började kl. 10.05 med språk, vilket var ganska kul faktiskt, Vi redovisade våran dialog (som ägde) och vilka fick inte VG om inte VI :Phaha nää men det gick bra :)
Sen var det lunch... vilket inte var lika kul. Hur svårt ska det vara att laga god mat ??
Sen hade jag hoppats på att få ett OTH avsnitt, men nehe det hade han glömt.. jaja hoppas att han har med det i morrn ! Längtar tills min dator funkar så jag kan ladda hem avsnittet själv!
Efter lunch var det Naturkunskap som inte heller var särsklit tråkigt, vi skulle svara på en massa frågor, vilket tog en evighet att förklara för min stackars klass :P
Skoldagen avslutades med Idrott, alltid lika kul :) men jag tror jag taggade lite väl mkt så nu har jag ganska ont i handleden och knäna, men wtf vi vann iaf xD

Sen bar det som vanligt av till farmor där man fick en massa mat,  - somnade - fick fika och sen gick jag hem.

Nu måste jag skynda mig annars blir jag sen till träningen, tror att jag ska vila handleden i dag så den kan läka innan tävlingen.

Pöss <3

Kommentarer
ida säger:

hahah yäää våran klass ;D och vi äger på spanskan

2008-10-18 | 16:28:43
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback