Hälls

Hejsan, snart är det helg och då blir det TAGGA!! :)

Den här dagen började ju jätttte bra, tack vare Elina !  nej men vi hade ju bestämt att vi skulle ut och gå på morgonen         - hurtigt-  så jag går upp klär på mig och går ut i regnet för att möta elina, men hon kom aldirg, jag väntade och väntade, gick fram och till baka. Eftre typ 20 min, så går jag hem och kollar mobilen, där jag ser att hon flera gånger försökt att kontakt mej, "Jag kan inte gå ut och gå i dag, somnade vid 3"  Så det blev ingen promenad för mig.... men blöt blev jag.
Fast jag är inte arg på lilla Elina det skulle jag inte kunna bli, Jag försökte! men det gick inte :P

Nu sitter jag på Hälls med Ida, vi har två timmar hål så vi tänkte myysa här hur länge som helst :) pöss på det <3
Efter skolan så blir det stress, ska hinna med att äta hos farmor, färga håret på elina, åka till träningen och tillsist ska vi hämta våra linser!:)

pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback