Tagga

Jaha då var det lördag kväll och jag är trött som faan. I går var det pepp-kväll med laget det var mkt myys' sen så kom det en massa folk vilket var trevligt tills en början, Efter etttag började det bli lite väl mkt folk, Sara lyckades få ut endel med lite hjälp av oss andra. Men sen när allt var under kontroll och det började bli riktigt kul ! (Jag var dörrvakt resten av kvällem, det var mkt roligare än vad man kan tro :P ) fast sen så inser jag att det kör in tre bilar till huset och jag ba vafan, det är snuten! Jaha då var det nån som hade ringt polisen så dom kom med 3 polisbilar! Då tyckte jag att det var dags att ta sig därifrån så jag tyckte att det verkade dom en bra idé att följa med Elina ner i källarn, Det var en bra idé också tills jag snubblade i trappen och på något sätt rammlade ner för världens brantaste trapp rätt in i en betonmgvägg, skog i huvet, knäna och ena handleden. Så där nere satt vi 3 tjejer + min bula i pannan och en jävla massa blod från knäna.

Man kan ju säga att det var en upplevelse. När vi väl kom upp igen så hade alla gått. Efter ettag kom ett gäng killar tillbaka, men då var jag så irriterad för en kompis telefon hade blivit stulen att jag anklagade de flesta av dom så dom drog.. jaja :P

Det var i alla fall kul så länge det varade ! Ni är helt underbara tjejor<3





Sen var det sovdags, jag sov på två fotöljer med en pall i mitten... inte så sköönt men vafan sov gjorde jag iallafall, När jag vaknade så var knäna ganska stora kan man ju säga. Vi städade upp huset och ringde efter stjuss lite tidigare. Vi stannade och käkade lunch på Kungen och sen gick vi alla till träningen. Jag försökte köra men efter som att jag inte kan sätta ner knäna och min handled fömodligen är stukad, så det gick inte så bra... men dom som körde var duktiga!






Kommentarer
elina säger:

det var 3 polisbilar och en skåpbil sa sara xD HJAHAHAHHAHA

2008-10-12 | 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback