11 september

Dagens blogginägg hade jag tänkt att börja med att skänka en tanke till alla som omkom den 11 september för 7 år sedan. Den dagen har förändrat hela världen.
Vi diskuterade det i dag i skolan, dom flesta kom till och med ihåg vad man hade gjort just den dagen för 7 år sedan. Jag gör faktist det jag med. Jag kommer i håg att jag skulle gå över till min farbror som då bara bodde några hundra meter bort. Utanför satt min farmor och farfar i bilen och lyssnade på radio. Jag satte mig i bilen och lyssnade jag med, det var första gången jag hörde nyheten.

 Den här veckan har varit hemsk även fast den har innehållt många skratt,
  1, veckan började med att Angelica tappade min hårddisk i backen så nu har den kraschat, trodde först att vi skulle        
      kunna skicka in den och få den lagad med det skulle sluta på  10.000 kr, och det tycker jag faktist inte att det är värt.  
      så nu ska jag få en ny hårddisk och kanske lite extra pengar också. 
   
  2, Efter som att jag renoverar rummet så har jag saker överallt! Just nu sover jag i soffan och har halva garderoben på
      fotöljen. Så jag är allmänt förvirrad hela tiden efter som ingenting är som det brukar.

  3, Jag har tappat bort min skåpnyckel! Jag hoppas att jag hittar den när jag ska flytta in allt i rummet, annars så blir det
     att be skolan om en ny... 
  
  4, Mitt busskort blev mosat idag av min dator, jag hade lagt busskortet av misstag i datafacket så när jag stoppade ner
      datorn så blev det alldeles böjt..
  
  5, Jag har ondare i ryggen än vad jag har haft på länge, foten gör också ont..


Fast som sagt många skratt har det blivit också:) Jag har även fått den glade nyheten att jag kommer inte på en skola i USA, så nästa sommar så drar jag härifrån!! Herregud, jag har väntad på det här svaret i flera år och sen så bara kom det, jag visste inte hur jag skulle reagera. Först kom det tårar sen blev jag hur jävla glad som helst xD


Aja, torsdagen den 11 september har varit han ganska rolig dag ändå, satt kvar i skolan till halv fem. Snackade om allt mellan himmel ocj jord med Daniel och nella, det var verkligen myys' :)
När jag kom hem så blev det shoping på H&M;s hemsida :) Det blev en jacka, ett par skor, ett par byxor, vantar och mössa:) mkt fint!


pöss


Kommentarer
ida säger:

hahah. otursvecka kan man säga :p

2008-09-14 | 20:20:41
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback