A sad story..?

I eftermiddags när jag var ute med Torsten (hunden) så hände något kul.. eller ah kul vet jag inte om det var men annorlunda iaf xD Vi var snart hemma när jag passerade ett hus som dom höll på att puttsa. så sa en utav byggarbetarna ( som var polsk eller nått)
-oh, what a cutie! (till Torsten)
iallafall sen fick jag höra en historia (på engelska) om hur han brukade träna hundar och att han själv hade haft en hund. Fast en höst när han var i Canada och jobbade så ringde hans mamma och berättade att hans hund hade döt..
Han skulle komma hem till jul för att träffa familjen och hunden, men det han han inte. Hunden hade -som sagt- dött. Hunden vart tydligen hela 15 år och var allt för denna stackars byggarbetare, så han sa flera gånger att han inte skulle kunna skaffa en ny hund, för ingen skulle kunna ersätta den andra.

Jaha vad ska man göra med den informationen tänkte jag, men det blev iallafall en bra blogg text xD


Kommentarer
ida säger:

haha xD men du jag tänker bara på coachtiden och vad som kommer hända imorn xD OMG :D ja döööör . för kul med dig :D

2008-09-09 | 22:13:39
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback