Fredag igen

Ännu en fredag som snart blir lördag, fast denna dag har varit en dag full med skratt och trevliga möten :)

Första trevliga mötet blev på bussen till skolan, träffade ju så klart Lisa viket alltid är lika trevligt men i dag träffade vi även Hannah Lans en barndomms vänn som är mkt mkt trevlig :) När jag klev av bussen så blev det en sväng in på  pressbyrån där jag inhandlade en stor latte, en stor flaska vatten och ett tuggumi packet :).

Första lektinen för dagen var spanska där vi skulle jobba på intervjuerna, sen var det dags för en vanlig mattte lektion. Lunchen spenderades med Nella, Sarah och Andrea mkt trevligt. Fast det roligaste var när vi skulle gå tillbaka till skolan så upptäckte Sara att Nella hade fågelskit i håret, det var länge sen jag skrattade så mkt. Ni skulle ha sett blicken hon gav ifrån sig helt obeskrivbart roligt var det. xD

Ialla fall så fick jag och nella springa tillbaka till skolan efter som vi trodde att hon var försenad till sin lektion och vi var ju tvugna att få bort fågelskiten!  När vi hade sprungit hela vägen till skolan och sedan i ufersig fuskat med att ta hissen så insåg vi att hon inte alls var sen... aja :P

Jaha vad hände sen.. jo jag satt och väntade på att engelskan skulle börja, vi hade inte våran vanliga lärare så vi fick sitta med når överättnings spel på datorn, vi fick även våra nya scheman :P sen var det iaf slut på den skol veckan. 

Tog bussen hem och började fixa på rummet på engång, när kl. blev 17 så hade jag spacklat klart första omgången så då tog jag och elina bussen till tegnér för att hämta styltor. Det var ett äventyr kan man ju lungt säga :P 

När vi kom hem så satt vi och snacka i några timmar tills jag skulle börja göra iordning maten då åkte hon hem. Ikväll blev det hemmalagad pizza till kvällsm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback