Gudagåvan



Detta är min kusin Amandus. Han är född i korea men min farbror och hanns fru adopterade han när han var ½ år. Amandus fick den största platsen i mitt hjärta så fort jag såg honnom. Blev alldeles kär när jag fick hålla i honnom för första gången. Där satt han, min så efter längtade kusin och bara log:) Dock har min farbror och hanns fru har inte haft det så lätt för några år   sedan fick som en groft handikappad son som dom döpte til Jonatan. Han kämpade sig egenom sina 3 första år men sen orkade han inte mer, Jonatan dog vid 3 års ålder.. Men nu har dom Amandus som en gåva från himmelen är han den underbaraste unge som kunde ha önskat sig. Det är är den familjen verkligen värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback