Hejsan Bloggen

Jag har då aldrig bloggat i hela mitt liv men jag tyckte att det verkade kul so here I am :)

Jaha vad har man gjort i dag då..
cyklade till skolan hurtig som man är med datorn på ryggen... iaf hade en och en halv lektion sen bar det av hem igen.
fick lust att åka förbi farmor och farfar vilket alltid är en bra idé om man är sugen på något sött :P blev dock inte en så lång visit för farmor skulle till sjukhuset, hon har fått cancer :( inget allvarligt men det tar hårt på henne att gå på massa behandlingar speciellt nu när som precis har flyttat in till en lägenhet i stan från en stor villa på landet.

Aja sen så blev det iaf en shopingrunda med pappsen innhandlade en nu dator mus till min nya bärbara:) och spackel.
När jag kom hem så var det bara att fortsätta röja på rummet för i morgon börjar jag spackla och om ungefär en vecka så har jag tapetserat om hela rummet!!

Tillsist så blev det träning, på rosta så jag och lisa moppade dit. Körde en massa genom gångar av små delar av frisåendet och avslutade med en "nostalgi styrke bana" xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback