lycka

Yeah! Äntligen en bra vecka :) 
I förrgår natt sov jag i mitt rum för första gången på en vecka, skööönt
Efter skolan så var jag hemma hos farmor och farfar ettag, sen så blev det klippa gräset. Inte så kul men det gick fort och man tjänade ju pengar :)

Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi och köpter säng:) skiit skön.
När jag kom hem så satt jag och degade framför datorn men sen när jag skulle på träningen så fick jag värsta lusten att ta min AGF-overall jacka som jag inte har använt på flera månader. Gissa vad som låg i den? Min skåp nykel. Den hade ramlat ur mina jeans, ner igenom trådbackarna till korgen näst längst ner!!

Fast allt kan ju inte vara bra, jag har fortfarande inte hittat mina skor som jag har letat efter i några dagar, som är bara borta! Någon som har sett ett par svarta stövletter men typ knappar på?

Aja, Idag när jag skulle gå till bussen visste jag inte när den kom, så jag gick bara. Men precis när jag hade hunnit över vägen som kom 17 :) och när jag skulle gå fram till bussdörren så hittade jag en 5:a på backen :) Även mitt busskort funkade, det jah det inte gjort på en vecka! 

Fast sen när jag tänkte fira min lycka med en latte på pressbyrån så var det slut på lyckan för nu, det stod en fööör seg mäniska och gjorde rent kaffe maskinen, sen försvann hon med en del av maskinen så jag orkade inte vänta, så något kaffe blev det inte. 

hejdå.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback