School

Jaha då sitter man i skolan med 1 timmas rast framför sig.. aja man har iaf datorn.

väntar på att Engelskan ska börja för vi ska få våra nya scheman, men jag hade så gärna gått hem för att hinna med allt jag ska göra idag. 
När jag kommer hem så är det att spackla som  gäller, fort som fan måste det gå för jag skulle helst vilja följa med Lisa till Karros recception för hon sk afå ett nytt busskort. Men det hinner jag nog inte med... 
Aja när jag blir klar med spacklet så ska jag och Elina bussa till tegnér för att hämta styltor.

Vi ska nämligen öva på att gå på styltor. Den 20 september är det ÖBO dagen och då ska vi gå runt på styltor på stan utklädda till dockor :)

Fast jag tror nästan att jag måste göra allt i en annan ordning, det blir nog styltor först och sen spackel hela natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback