SKOR





Jaha det här var länge sen... Har verkligen inte haft tid och när jag har haft tis så har jag inte haft någon lust att skriva. Iaf nu är jag här :) Asså sen här helgen har varit kulig:) på lördan så var jag, Elina, Sandra och Stina utklädd till dockor med ballonger i håret på stan. Vi agerade levande reklamskyltar vilket var bland det roligaste på länge, till en början iaf sen blev amn ganska trött på att gå runt och skrika över hela stan.. men det var totally värt  (xD eller vad säger du Elina).
Ja, men sen så var det ju dags för fristående träning direkt efter så vi spatserade in på La baugette med dockkläder och smink, vi hade iuf, tagit bort sminket på läpparna och kinderna men endå :) för vi var sååå hungriga.

Sen var det iaf söndag och då var det dags för städning på Schenker med oscariaflickorna, vilket var BÄST! eller aah själva städningen var ju inte så kul men med rätt sällskap så kan det allra tråkigaste bli roligt :) Innan vi åkte hem från Schenker då blev det än titt på skoföräljningen,  vilket resulterade i ett par helt underbara skor!!!! Så nu kan man ju säga att jag har skor så det räcker. För i dag kom min beställning av kläder från H&M:) mkt lång historia om när jag skulle hämta ut packetet...lätt kan man ju inte säga att det var iaf xD

ÅÅÅ, kläderna var underbara! En lila jacka, ett par svarta högklackade skor ^^, et par byxor och en grå cardigan fast den var för stor så jag ska lämna tillbaka den.

Just det sist men inte minst så var jag modell för sara i dag på Virginska, hon färgade mitt hår och klippte, det blev riktigt snyggt ( bilder kommer) Hon är såå duktig min lilla Sara :) pöss på dej <3


Nu ska jag försöka sova, God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback