The överlevare

Vi överlevde!, tror jag . hur vet man att man egentligen lever? haha xD börjar låta som elina :P iallafall , har precis haft pest Engelska, eller aah så tråkigt var dt inte men Läraren ?? men får ju ett utbrott på henne snart asså! Hon kan ju inte engelska.
Iallafall, idag på samhällskunskapen så jobbade vi med "sura brevet" kuligt :P många stora ord.
Rasterna idag har spenderats med att titta på det senaste OTH, har inte hunnit kolla klart på det men det får bli när jag kmr hem. :) haha alla som ville se det med mej !xD  

Just nu sitter jag med en engelska uppgift där man ska ge exempel på olika kännetecken för den romerska byggnadstekniken xD

haha aja jag bloggar mer när jag kmr hem . by suckers . <3


Kommentarer
ida säger:

hahahahh xD om världen går under får vi inte veta förens ett halvår xD synd :P hahahh. btw, imorn vill ja titta på OTH med dig och daniel! kollar på tv nu :D föööör bra! :D

2008-09-10 | 16:20:42
Bloggadress: http://idabergstrom.blogg.se/
Elina säger:

haha men man vet ju inte om man liksom lever vidare fast man inte gör det xD

2008-09-11 | 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback