Träning

Efter myke velande så åkte jag med på träningen, alltid lika kul att träffa alla :)
Fast när vi klev ur bilen så glömde Lisa sitt paraply i bilen, så jag springer fram till mamma i bilen och hämtar paraplyt men det var en för stor anstägning för ryggen i det kalla vädret så jag hade piss ont rentut sakt nästan hela träningen.
Iallafall träningen spenderades med lite olika saker men som roligast blev det när jag hittade en gamal jul skiva som fick stämmnigen att höjas i hallen :) När Tänd ett ljus ljöd i högtalarna så blev det dans på hög nivå från mej och sara xD

Träningen avslutades med en uppvisning från dansarna Tobbe (från floor filler) och en tjej som hette.. Amanda ? kanske nått på A :P duktiga, duktiga :) Fast den kom en ännu bättre uppvisning från mej och Kajsa som lite halvhjärtat dansade en gamal uppvärmnings dans .
 
Nu ska jag snart sova. Den här natten blir i soffan, lång historia iaf man kan inte sova i mitt rum och i nu är Angelicas säng upptagen. Så here I am :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback