bra dag!

Tog bussen till skolan med Lisa 08.30, hon skulle till praktiken och jag till skolan. Kom upp lite väl tidigt på stan så vi satte oss på en mur och gassade i morgonsolen ! (: Böev tvungen att dra sig till skolan för att ha engelska i typ 40 min sen så drog jag och Ida ut på äventyr i vårsolen! nää men vi gick och hämtade ut våra sprutor och sen tog vi bussen till österplan, en riktigt trevlig resa xD Kom tillbaka lagom till matten. Efter lunch hade vi klassråd med typ 10 pers från klassen men det var ganska värt ändå. Gick upp på stan med Ellen efteråt, köpte skinnjacka och en foundation! GLAD :) Sen blev det mjukglass framför kyrkan tills hon skulle träffa några andra kompisar, då tog jag bussen hem och åkte iväg till barnträningen.  Var ute och sprang för första gången med de små liven, lite kul men ojojoj vad otränade dom var :P
Åkte hem efter branträningen, jobbade åt pappa med att fylla påskägg med godis (:
Nu kollar jag Harry Potter och ska snart sova, i morrn är det lov!

bilder på skinnjackan kmr (:

pusspuss<3

Kommentarer
idaa säger:

oojojojj vilket äventyr du :DD::D:D:D

2009-04-03 | 08:56:47
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback