Helgen

Poängjakten i Mellringe hallen, lördagen den 25 april. Vi och barnen var där halv 8 på morgonen för att tagga inför dagen. En mycket lyckad tävling måste jag säga, 7,95 på hopp och 7,8 tror jag på matta :) Han även vara ute och leka i solen under dagen, dom är ju bara för söta :)



Bussen hem i det underbara vädret, hann knappt hem innan jag cyklade iväg för att möta Elina och cykla till Sveaparken för att sola lite, hur skönt som helst! Efter att tag kom Filip förbi och någon timma senare cyklade vi hem igen, på vägen hem stannade jag hos farmor och fikade lite, sen var det hem och äta mat :) Efter maten åkte mysis kläderna på och jag vandrade över till Lisa för att kolla på One Tree Hill, efter lite massage och  ca. 2 avsnitt somnade båda helt utmattade. Vaknade vid ett och såg att jag missat ett antal samtal och sms, men men. Gick hem och sov ist.

Söndagen spenderades i Kumla med bby, päronen kom och hämtade mig vid 22.00, mkt mys <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback