Helllååååå

Grattis mamma! :)

började dagen med att gå upp kl 06.00 för att fira mamma, hon fick en cykel och en sten xD   hehe , gick och la mig en timma igen för att sedan gå upp och ta bussen till skolan, skulle egentligen kunna cykla men buss är skööönt :P Började kl. 09.00 med Engelska, skriva på uppsattsen som snart är klar nu, sen var det matte innan lunch. Gick med Ida för att äta men vi ångrade oss när vi såg kön och åkte hem ist. När jag kom hem gjorde jag inte mkt, läste lite ute i solen innan det var dags att cykla till i3 för att träna små barnen. Cyklade förbi Helene på vägen hem för att sälja min restaurang chansen, slutade med att vi satt och snackade i typ 2 timmar och jag kom inte hem för ens vid 9.

puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback