Måndag

Måndagar är inte roliga men denna var bättre än vanligt:) Började med samhällskunskap, jobbade om konflikten i Sri Lanka, sen var det hål som spenderdes med att tagga inför matte provet. (jag och ida somnade i soffan) Matte provet gick vell, bra lite små fel här och där men tror att det gick bra :) Efter matten var det lunch och dagen avslutades med rättskunskap som innehöll endel roligheter som att dunka huvudet i tangetbordet, orsaka så mycket smärta som möjligt och garva åt roliga historier xD

När vi slutade gick jag upp till loungen för att sova lite till i soffan innan jag skulle möta älskade Elina på stan. Vi shoppade upp för alla hennes pengar och presentkort för att sedan avsluta resan med varsit BigMac meal och en mc Flurry Oreos :)
Cyklade hem till henne och färgade hennes hår, blev snyyggt men inte så stor skillnad, sen kom Filip och förstörde allt... Nu är jag hemma och har ont i magen för att jag är så mätt, kunde inte låta bli att äta lite vofflor när jag kom hem oxå, var egentligen inte alls hungrig och nu är jag sjukt mätt :/

tack eric för alla bilder ;P


Kommentarer
Fiedeli säger:

Hihi, så lite så <3 ;P

2009-04-21 | 17:34:45
Bloggadress: http://fiedeli.blogg.se/
idaa säger:

hahahah ja är så himla ful på den !!! typ dubbelhakor x30 ;d

2009-04-21 | 20:06:56
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback