Måns Möller

Sängen slog alla rekord i skönhet i morrse när jag skulle gå upp. Men är det skola så är det bara att gå upp och se glad ut. Började med spanska där vi håller på att göra ett matlagningsprogram på spanska, sen var det samhällskunskap - lunch - efter lunch hade vi vår första riktiga engelska lektion med vår nya lärare, hon funkar vell, bästa hittills iaf :)
Engelska lektionen i bilder xD



Efter skolan gick jag, Ellen och Anna hem till Ellen och bakade muffins och kollade på Top Model, ni är underbara <3 Anna drog för att möta sin syster och jag och Ellen tog bussen till korthuset för att köpa ett födelsedags kort som Ellen skulle skicka till nån släkting :) När vi var klara promenerade vi till city konferenscenter för att vara med på TBS kickoffen, vi fick massa godis och dricka, kollade på nån snubbe som slog världrekord i fotbollsduttar liggandes och sen var Måns Möller där :)

helt sjukt roligt xD Jag och Ellen garvade högst i hela salen hela tiden! (;



Nu ligger jag i mammas och pappas säng och kollar på Peter Pan, ska snart sova men väntar på att Kajsa ska komma och lämna att par byxor. I morrn fyller mamma år , GRATTIS (:

Kommentarer
Fiedeli säger:

Haha, för fina

2009-04-16 | 20:02:25
Bloggadress: http://fiedeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback