Onsdag

Sovmorron till 10.00, Diskuterade massa på spanskan i små grupper fick bara snacka spanska så det blev inte så givande diskutioner. Efter Spanskan hade vi som är klara med alla uppgifter på samhällskunskapen hål fram till engelskan efter lunch. Jag och Ida satte oss i Slottsparken och snackade massa om lite olika saker. Vid 12.00 kom Rasmus med tåget in till stan. Det blev lunch på stan med han och hans två kompisar. Sen vare Engelska redovisningar på engelskan. Det gick bra måste jag säga :) Sen var det helg för denna vecka :D

Efter skolan cyklade jag hem till Ellen och Fanny, vi kollade på massa gympa filmer och tog en promenad i solskenet. Fick ett litet impulsryck och gick till närmsta frisör och klippte mig :) Frisörn var väll inte världens bästa men det blev ganska bra ändå. Gick upp till Ellen igen och blev bjuden på mat av mäster kocken.



Cyklade hem med Fanny, fixade mig och cyklade iväg till Tullängsskolan för att dansa på dansens dag. Det var sjukt roligt att få köra vår gamla dans igen :) Även fast vi failade lite så tror jag att det såg ganska bra ut.
Blev massa snack med olika människor innan jag kom hem runt 22.30 :) En mycket rolig kväll!


Kommentarer
idaa säger:

snygging är du!!!! och bra kväll i onsdags ju:):)

2009-05-03 | 21:34:10
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se
idaa säger:

du är så himla bra på att uppdatera xD

2009-05-04 | 22:47:32
Bloggadress: http://idabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback