Påsk LOOV

Säger bara hahah åt min otroligt bra uppdaterings täthet :)

Lovet började med att jag på fredagen efter skolan åkte till Kumla. Tog bussen hem dagen efter, träffade Ellen en kortis för att sedan åka hem och käka middag med farmor och farfar. Lite senare på Lördagkvällen åkte jag hem till Lisa och kollade på film, myys' :) I söndags åkte jag, elina, Filip, Fredrik, Lisa och Erika till Elinas sommarstuga i läppe, vi grillade, flummade och kollade på film och hade sjukt roligt xD
Åkte hem dagen efter för att sedan åka tillbaka bara efter några timmar, Då var vi dock bara 4 st. jag, elina, filip och fredrik. mkt myys på de! (: Kom hem i går runt 5 på eftermiddagen. Jag ställde mig och tvättade lite fönster sen var det TV och sängen som gällde för resten av kvällen.
Idag har jag fixat massa, tvättat lite fönster och i kväll ska jag åka till Kuma :)

här kommer iaf lite bilder på vad som har hänt under första halvan av lovet :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback